cel mai mare magazin online de obiecte sanitare

Info Center

 Garantia

  • Garantia se solutioneaza la biroul de receptii al S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L. situat la depozitul GQS din Bucuresti, sos. Pipera nr. 59,, sector 2 - Depozitele Atlas, Rampa 2, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), produse deteriorate datoria curatarii cu substante improprii, nerecomandate de producator (ex. substante acide puternice, etc), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Garantia este solutionata in maxim 15 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea vazatorului.
  • Garantia produselor de folosinta indelungata este de 24 de luni de la data cumpararii sau dupa caz, mai mult, in conformitate cu specificatiile de pe site ale produsului. 
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)
  • S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L. isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.
  • S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L. cum ar fi: intarzieri ale producatorilor, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti.
  • In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
  • Intregul continut al site-ului www.germanquality.ro - imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este proprietatea S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei S.C. GERMAN QUALITY SOLUTION S.R.L a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

Livrarea marfii si conditii de acordare a garantiei

  • Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.
  • Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente !
  • In cazul in care curierul nu are ca si optiune verificarea coletului, se poate face procedura de Auto-verificare. Prin aceasta, clientul constata in maxim 2h (doua ore) de la primirea produselor integritatea acestora si notifica prin mail orice fel de deficienta constatata, obligatoriu insotita de poze ale produselor deteriorate si a ambalajului, la adresa de contact a GQS German Quality.
  • In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.
  • In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.
  • Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).
  • Din punctele de sosire specificate mai sus, datorita volumului si greutatii produselor, soferii nostri vor supraveghea doar descarcarea marfii din masina. Va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!

Anumite Certificate de Garantie pot fi descarcate direct de pe site-ul producatorilor

Descarca Grohe